Sol och bad

med Johanna, Jannica, Ellen, Linda och Madde på någon utomhus bad. fett kul med stora ruschkanor! vädret var helt toppen också med 25 graders sol, schteeeek
 
blivit lite brunare fast är fortfarande albino ;< men medans jag låg och solade med J & J berättade dem om en dag där Johanna fick fågelskit på huvudet och att Jannica fick hjälpa till och ta bort det. och precis efteråt kom ett gäng med fiskmåsar som flög lågt ovanför oss och plooppp såg man något falla ner på Jannicas handduk precis bredvid hennes ben. HAHHAHA ow em dji vi blev först rädda, sedan asgarva och när vi såg bajset blev vi äcklade, then l-o-l again.

men det var riktigt kul och vi var där från eftermiddag till kväll. därefter kollade jag på rean fast det fanns inget speciellt fast köpte ändå en cardigan och ett armband.
och nu efteråt när jag beställt smink kommer jag bli heeelt pank!  denna månaden får jag inte heller mina 100 euro :@ fan jag fick när jag inte gjorde något hemma och nu när jag börjat städa mera, diska mera och tvätta har mamma slut på pengar för månaden *snyyyyft* men från och med nästa månad Juli kommer jag bara spara på allt jag får. NO WASTING ON SSHITTY STUFFS!! its a note to myself . ni kan också va snälla och skänka en slant till mig (aaa

 

Kommentarer

comment me!:

Namn:
press this button

E-postadress: (only Lisa who sees it)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0