SOMMARLOV!!

AAAAAAA SOMMARLOV I 2 MÅNADER OCH 2 VECKOR! hm.. vad ska man göra under lovet då? =p
Aja skönt blir det iallafall!

Om dagen - Vakna 5 för att hinna fixa mïg, lockade håret och fixade den, sedan kleta på lite smink och därefter körde mamma mig till skolan. Där samlades allihopa i gympasalen och satt där i över 2h och tittade på bl.a uppträdande, modevisning (hhaha rofl) och så dela dem ut stipendier på 50 euro till många elever :O maan next year ska jag fan vinna en haha, måste då vara mer aktiv i skolan




I klassrummet delade dem ut slutbetyget, inga tior fick jag :[ fast var nära att få 10 i Kemi och Hemkunskap, fast valde att ha hemkunskap nästa år också så de blev 9 =]

Ser ni? 7 på ma :O damn it jag suger. or nono läraren suger! brukade äga på matte..förr 


Om jag bara fick 3 mer nior, skulle jag få 1000 euro av föräldrarna. Det svider :< jag skulle klara det, om jag bara blev bättre på att plugga och få mer sömn för att orka sitta och lyssna på timmarna. men får se hur mycket jag får av 7 nior ^_^ elr mjooo jag vet själv redan





Kommentarer

comment me!:

Namn:
press this button

E-postadress: (only Lisa who sees it)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0