3 MARS

WTF 5 st frånvaro har jag på skolans hemsida :s Oh crap.. Checkade mejl nyss att min buss 55 går ändån trots busstrejken. Fast sov som en gris till halv 12 så lönt ^^ whatever, cause I DON'T CARE-EH-EH-EH-EH-EH-EH

Vad händer idag då? Om jag bara kunde vakna lite tidigare kunde jag har hängt med mamma till Itäkeskus och shoppat. Fast vädret ute är inte så fint, det snöar och det är -4 grader fast jag ser solen bakom det gråa molnet.

Ajaahh ska spela lite blockwars, plugga matte och sedan läsa. Puss!


Kommentarer
Postat av: mylina

BLOGGA MER OCH SÄTT FLER BILDER PÅ DIG TÖNT :(<3

har snart glömt hur du ser ut HAHA ;)

2010-03-03 @ 15:31:16
URL: http://chanmeiyoung.blogg.se/

comment me!:

Namn:
press this button

E-postadress: (only Lisa who sees it)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0