Bad update

becooz nothin has happened. typ.. 
I skolan fick vi vara med och öva på hejaklack. Hade knappast röst att skrika för jag har varit så tyst på 4 månader, så när man ska skrika ut t.ex GE MIG ETT H - H och sånt såå kunde jag inte.. eller det blev sån dära darrigt och pipig röst lol

Är trött och ska borsta tänder och sånt skit nu sen glo på Up in the air tills jag somnar, tisdag idag ju och fick då vara i skolan tills halv 4 för finska stöd. Men jag har lärt mig mycket faktist =) fast ibland överlasta läraren mig för mycket med nya ord och fraser 

Åhh.. saknar er jättemycket, kommer falla ihop när som helst och börja storgråta.. 4 månader utan er, känns som ett helvete. saknar min oniichan André oxå . Hbg, måste dit.. Imorgon ska jag ringa min kusin för att fråga om jag kan hänga med då.

men för varje dag som går blir det ändå bara bättre och bättre har jag märkt, ibland sämre. Men 
mina själmordstankar är borta iallafall. Jaa jag har haft det för inte så längesen, funderat ut massa sätt, och nära på att göra det. dränka mig sj och aldrig vakna igen var vad jag ville när allt var som värst.familjen bråkade vaaarje dag och inte normal bråk nej. och när det kändes som ingen fanns där för mig längre, mina vänner så långt ifrån ville jag inte alls leva längre, men dumma dumma själviska tankar..

Kommentarer
Postat av: mylina

omg lisa, gör inget du ångrar<3 Ska fråga mami nu lööööv yooo<3

2010-03-16 @ 21:27:05
URL: http://chanmeiyoung.blogg.se/

comment me!:

Namn:
press this button

E-postadress: (only Lisa who sees it)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0