chochooolate

ouff sitter här med värsta träningsvärk på benen och armarna och ryggen och röven och fötterna från igår :<

Men storasyster och Khai är här! Fick en ask med massa goda chocklad av henne ♥



Öhm sorry Nelli men jag åt faktist TWIX NAMNAM ♥. Det betyder att nästa gång jag besöker Helsingborg ska jag stå utanför knutpunkten och dansa till ShinEE - ringdingdong (lingdingdong)
Ni som inte vet är vi på en bantningsdiet att på 100 dagar inte få äta sötsaker hahhaa, today was my first day att påbörja och jag klarar inte äns. OCH NELLI JAG VET ATT DU FUSKAR OCKSÅ MEN DU VÅGAR INTE ERKÄNNA-.- DU SKA DANSA MED MIG OCH LUFFARNA I KNUTAN OCKSÅ AIIGHT??

Shinee- ring ding dong
AHHAA VÄRLDENS SÄMSTA LÅT OCH FULASTE KILLAR

Kommentarer
Postat av: Nelli

2010-03-10 @ 16:50:56
URL: http://sunne
Postat av: nelli

LISSAAAAAAAAAAA JAG FUSKAR INTEEE FÖR JAG VILL BLI SMAL OCH INTE SE UT SOM ETT FLÄSKBERG OCH DU FÅR DANSA LING DING DONG ENSAM :((((((((((((((((((((((

2010-03-10 @ 16:51:46
URL: http://sunnye.blogg.se/

comment me!:

Namn:
press this button

E-postadress: (only Lisa who sees it)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0