good girl stays good

av varje ämne jag får mvg på kommer jag få cash, en stor summa för ett litet ämne, YATAAAAA!! Haha men känner redan på mig att jag inte kommer fixa mvg på andra ämnen förutom matte. and maybe english 
Det kanske ser ut som jag lyssnar på lektionerna för jag är så tyst av mig, men faktist är min hjärna 100 mil någonstans och dagdrömmer
But what'öööheer I'll try my best.


god damn slitet hår mjaoow? släppte ner min hårbulle, fast har så lockigt för jag lockade igår natt innan jag gick o la mig.. fan det tog mig en hel timme för jag jobbar med en plattång. Yeye men vill testa på lite olika frisyrer, orkar inte med helt rakt, platt och trist hår





Kommentarer

comment me!:

Namn:
press this button

E-postadress: (only Lisa who sees it)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0