Hell yeah babyy Im coming home again

Har snackat med mamma om my future, hon förstår inte mig för hon tror att jag vill flytta tillbaka bara pga att jag vill vara med vänner fast det är inte precis så. Jag vill ju faktist inte ha något med Finland att göra och inte heller lära mig språket. MITÄÄÄÄÄÄ??!
Men komigen ni i Sverige har väl sett finska i ett kexpaket och det ända man ser är trippel-ä i rad och massa I E och det är bara ett ord. goosh! det kommer att ta 100 år för mig att lära mig. 
Men jag fick lov att flytta tillbaka när jag vill fast jag skulle tänka på saken. Vart ska jag bo? ska jag gå till socialen och hamna hos en svensk fosterhem eller något? fan vet jag. Ska snacka med Mylina..Du mylina, vet du,du har en stor villa (=

Aja, vad jag vet är att mitt hjärta hör inte till Finland, utan fina Helsingborg <3 Fast ska se först, älskar mina föräldrar och skulle inte kunna leva och vara utan dem, jag är en riktig mammas och pappas flicka. fast samtidigt behöver man vänner för att må bra, trivas och vilja.. Leva? om man kan säga så!

Hmm men måste gå ut sjuan först, det blir bäst så. PEACE I MISS U GUYS ♥

Kommentarer

comment me!:

Namn:
press this button

E-postadress: (only Lisa who sees it)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0