hey

atm är jag hemma hos min systers lilla lya med Khai. Sus & JeyLa är ute och festar och Khai fixar sig sen ska han dra han också, blir ensam hemma då :( hahah så ful K är, han hittar inte några t-shirtar att ha på sig så han provade Sussis röda tajta linne och dansade sengångardansen HHHAHAHHAHA ROFLMAO! NI BORDE SETT HAHAHA

Har glott på ny avsnitt på VAMPIRE DIARIES OMG 1 månad sen en ny avsnitt kom ut på torrent, likabrasomalltid

Imorgon blir det SHOPPIIIING!! Fick min månadslön tidigare av mamma, så nu är jag rik agaiin ^^ Jag svär, jag har världens bästa BÄSTA BÄÄÄSTA MAMMA ♥ minä rakastan sinua


Har även VÄRLDENS BÄSTA SYRRA!! Låter mig dricka massa alkohol men får inte ut gå och festa.
jaja this is Finlands kultur

Kommentarer

comment me!:

Namn:
press this button

E-postadress: (only Lisa who sees it)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0