Hold tight, surprise, open your eyes..

Fick en ögonbindel av söta mamma min ♥♥när vi var och handlade mat, haha trodde hon skulle köpa till sig själv när hon ska på flygplanet till Vietnam snart fast den var till mig bara för att jag brukar sova med filt hängande ner från sängövervåningen.  haha but mother det är inte pga ljuset jag har filten där. Det är becoz mina jävla brödrar har skrämt mig sedan jag var liten att ni vet hon The ring kommer ut från Tvn och glor på en när man sover och drar ner en från sängen. hahah så det har blivit en vana att ha en filt , fast det är ändå mysigt att sova så =p
Jaja från och med idag ska jag inte ha någon jävla filt. LISA DU ÄR FAN 14 ÅR


Min söta tomtenisse med min ögonbindel. Wild night.. ermm okiii


Kommentarer

comment me!:

Namn:
press this button

E-postadress: (only Lisa who sees it)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0