I hate this feeling

PROVPANIKEN! Jag fruktar matteprovet som vi ska ha på torsdag. VÅR MATTELÄRARE ÄR SÅ JÄVLA DÅLIG AHH JAG HATAR HENNE!

Åh ingen rolig dag heller, måste öppna fönstret för friskt luft.
Dagen har bara bestått av serier och filmen Alice in wonderland again med svenskt text och inget av den listan jag skrev i förra inlägget har jag gjort. LAT? ja.
Och så har jag fått förklara för pappa x100000000000 hur man laddar ner från youtube fast han fattar inte ett skit. Annooyiiing shit. men han börjar bli gammal :'< ♥

Aurelas söta kommentar jag saknar dig fick mig att tänka på hur kul jag hade med henne & alla andra i RG. Bara dem 3 orden fick mig att rulla runt i sängen och låta allt jag gömt inuti mig ut. JAG SAKNAR DIG AURELA DIN ALBAN! ♥
Åhh vill tillbaka. Vill inte slösa min tid som ungdom här i Finland [No offence till mina tjejer i klassen] utan dem i min klass skulle allt vara mycket värre. 

~ waiting~waiting~waiting
 




Kommentarer
Postat av: Nelli

OMG HAHAHAHAHA DU SER UT SOM EN FUCKING ANKA HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA

2010-03-20 @ 21:25:27
URL: http://sunnye.blogg.se/
Postat av: lisa

mening (;

2010-03-20 @ 21:37:08
URL: http://lisatranthi.blogg.se/

comment me!:

Namn:
press this button

E-postadress: (only Lisa who sees it)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0