If we ever meet again, I have so much left more to say

F*CK UPPSATSEN OM IYAZ! Hittar typ ingen fakta om honom, eller orkar inte heller, är cp trött och vill bara sova! Men skitsamma vår musiklärare är skitsnäll så det händer nog inget, eller hoppas på att klassen är som vanlig dvs skriker, spelar instrumenter och alla springer rundor och skiter i läraren så behöver ingen redovisa =)
Nej men fett taskigt mot läraren

Iallafall ngn söting därute som vill hjälpa leta? Typ om det finns om hans uppväxt, sin karriär osv. Det e bara att skicka länk på hemsidan, hehe puss på er!
 
Måste plugga på finska glosor för imorgon ska jag gå på finskastöd i 1 ½ h EFTER SKOLAN NÄR ALLA I KLASSEN FÅR LOV ATT SLUTA 13.45! Fatta ni så retande det är och så är man fett trött -.- 
Ahhh så har jag matteuppgifter som jag kan stirra på i 1 h utan att fatta. Jag svär vi har världens lataste mattelärare som inte äns orka förklara allting hur man ska räkna, och så får man det till läxa.
L-O-L saknar Anja min förra mattelärare i Sverige, hon förklarade allting så jävla tydligt och bra så jag fixade alla proven vi hade.SUSSIPUSSI I NEED YOUR HIGH-IQ BRAIN
Men aja skall försöka iallafall..I can make it, Men annars när jag flyttar back to my country så är jag längst fram i matte, HEHHEHEHHEE. EH. Det var ett tag sen jag kände mig smartast :'<

Pikaaaatsoooooo

PLUGG, KÄK, TWO AND A HALF MEN NEW EPISODE, SLEEP!
I wonder when The vampire diares ep 15 comes out





Kommentarer
Postat av: j

Pikaccu :P

fin blogg

2010-03-09 @ 17:31:07
URL: http://denrosadammtussen.blogg.se/

comment me!:

Namn:
press this button

E-postadress: (only Lisa who sees it)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0