Ladies night

ahhh underbar dag med massa skratt med tjejerna.  Efter skolan åkte vi direkt ner till storstaden och luffade runt där, och dem visade mig ställen jag inte varit på. Allvar i Helsingfors kan jag gå vilse hur lätt som helst.

Men sedan var det time for movie! Remember me hade inte kommit ut här på bio än, så vi valde Alice in wonderland i 3D. Såklart måste finskarna döpa om hela namnet så här heter den Liisa ihmemaassa, från namnet Alice till Liisa? huh
Och också typiskt att dem 3D filmer jag har kollat på inte finns svenskt text så jag fick lyssna på ren engelska. 
Men under halva filmen mådde Ellen "illa" och stack hem [ hennes mamma textade henne ;) ] 

Men vi andra kollade slut på filmen iallafall, tyckte den var bra fast vissa scener var boring.
Jaja men senare när filmen var slut så gick vi 4 tjejer runt i Helsingfors och tog massa crazy bilder med Alexs systemkamera, sj glömde jag min kamera hemma men jag laddar upp bilderna senare i samma inlägg när kåtisen har skickat.

AJa orka inte ge flera detaljer för vill bara tvätta av sminket och duscha, äckligt svett från 3D glasögonen har jag fått på mitt hår.

Men skeeetanaajss kväll


Kommentarer
Postat av: Alexandraaa

Hahahaa :DDD kååtissshh :DD <3

vi hade skit kul! :) :DDD <3 ;)

2010-03-19 @ 20:51:10
Postat av: Malvina

Var Alice i underlandet bra? :O Jag ska nog se den sen ;)

2010-03-19 @ 21:55:26
URL: http://malvinaxblom.blogg.se/
Postat av: Ellen:D

Hehe;D Mamma textade faktiskt inte:D

Men va slutet bra då?;)

2010-03-20 @ 10:07:27
Postat av: lisa

OKEJ ELLEn, din PAPPA DÅ ! =D



hmm den var väl okej, men du stack mitt när allt blev bättre

2010-03-20 @ 11:31:39
URL: http://lisatranthi.blogg.se/
Postat av: Ellen

Stackars mejj:D

Fel, inte pappa heller. Vilma texta att hon kommer tidigare:D

Fan va skämmit när ja skulle gå ut...XD

2010-03-20 @ 13:19:27
Postat av: lisa

AHAHAHAHAHAH asgarv åt dig xD

2010-03-20 @ 13:38:56
URL: http://lisatranthi.blogg.se/
Postat av: ellen

JAG VET!!!

Hade satans huvudvärk efter att ja kom ut så ja gick till nåt jävla apotek efter filmen o så missa ja bussen o ble att sitta en halv timme på järnväsgstationen....

2010-03-20 @ 16:13:57

comment me!:

Namn:
press this button

E-postadress: (only Lisa who sees it)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0