Makes it so hard not to cry

Press play only

Lyssnade på låten däruppe  ↑ då jag fick en känsla där jag helt plötsligt saknade mamma pappa, där jag bara ville krama sönder dem och berätta hur mycket jag älskar dem! vill vara som liten igen omringad av kärlek som jag hela tiden fick av dem.
Nu så träffas vi väldigt sällan fastän vi bor i samma hus, jag går i skolan på morgonen då dem ligger & snarkar, när jag kommer hem från skolan så är dem i jobbet och ibland så kommer dem hem då jag ligger och sover.
Men kröp iallafall in i mammas rum där hon låg & sov och kramade om henne och låg där ett tag. Höll på att somna men näe back to homeworks.
Haha jag är nog inte så tuff att kunna flytta tillbaka till Sverige ändån. Kommer sakna sönder dem dåju!
BUT we'll see.. Måste också ta och snacka med min kusin, om jag kan hänga med henne i bilen och båten till Helsingborg den 28 mars

Kommentarer

comment me!:

Namn:
press this button

E-postadress: (only Lisa who sees it)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0