my day

Morgonen blev stressigt. Tydligen så hade min mobil bytt tid av sig själv 1 timme bak så pappa kom in på morgonen och väckte mig kl halv 8. och om 10 minuter skulle min buss gå och jag ska egentligen vara ute från huset redan då och om 30 minuter skulle min första lektion börja - matte.. Stressade mig med att ta på kläderna, borsta tänderna och dra några eyeliner linjer under ögat. Daddy was like - U can miss one lesson it wont happen anything. I was like - nono it's maaath lesson! Ville fan inte missa vad mina betyg på provet blev

sooo my parents drove me to school, kom tidigare istället men var pigg. Åt min frukost i bilen, energydrink+sockerkaka haha

weei first lesson, ny kapitel . Ngt med kordinater easy shit. Den tråkiga negativa läraren babbla ngt med att resultatet blev jättedåligt och vi har blivit sämre och det fanns många underkända.. Then I was scrued I thought. Fick kolla mitt resultat, and fkn shit blev skitglad. EN FUCKING 9 HÄÄHÄÄÄH = MVG ♥ Ihh money från daddy yaaoo :D
Mannen, läraren bara satt där och peka på mitt resultat till mig, hon kunde iallafall ge en liten komplimang?!? Alla elever blir glada om en lärare ger komplimang aight? Och det var fan bara jag och Johanna som fick dem högsta resulten 

Kommentarer

comment me!:

Namn:
press this button

E-postadress: (only Lisa who sees it)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0