STOP TELEPHONE ME :@

Asså snälla jag blir lack! vem fan det nu är som hela tiden ringer mig med skyddat nummer och som inte säger ngt i luren när jag svarar. Vad ska man göra när det händer så? Ha på luren tills den personen sj stänger av den pga pengarförlust eller något? skälla? skrika?

Börjar bli störigt för det har hänt sedan en skum "italienare" som lät gammal ringde mig i jullovet när jag var med Mylina och  han började fråga massor saker, och han ville möta upp mig i Itäkeskus för kaffe eller supa i baren?!
Sa självklart stop calling me m.m och när jag lägger på så ringer han igen och igen. Och sedan dess har jag fått weird okänd nr samtal varje dag.

What shall I dooo? (Han?) störde nyss mitt pluggande, HmPff


Kommentarer

comment me!:

Namn:
press this button

E-postadress: (only Lisa who sees it)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0