FÖRSTA MARS

Trött och segt har dem 5 timmarna i skolan gått!
Kunde inte sova igår natt heller. Vred och vände mig hela tiden och så hade jag magknip för jag var hungrig, klockan var då 1 så jag steg upp och käkade matrester från middagen och gick och la mig igen. Kunde fortfarande inte sova och kollade på klockan då var hon 2 *gulp* Tvingade mig att bara blunda och inte tänka på något, så tror jag att jag somnade efter det ^_^ Fast idag ska jag fan gå och lägga mig nio ;)

Första Mars är det redan idag! Ohh I can't believe it.. Det har gått så snabbt och även så långsamt!
Om 3 månader gäller det =D OM 3 MÅNADER SÅ ÄR JAG DEN LYCKLIGASTE I VÄRLDEN!! SOMMARLOV + ÅKA TILL SVERIGE OCH TRÄFFA ALLA SOM JAG SAKNAT REJÄLT MYCKET ♥ Ska inte längta och planera för mycket för det brukar aldrig bli så som jag själv vill.
Saknar kubikskolan lol, det var så jävla kul att gå där ^^

Ska ta och skriva min "månadsbok" som jag skriver varje månad om vad som hänt inom den månaden för jag är för lat för dagbok, fast bloggen är som min dagbok nu. Är helt besatt av den

Kommentarer

comment me!:

Namn:
press this button

E-postadress: (only Lisa who sees it)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0