The weather is a bitch

åooo maaj gaaad -14 grader imorgon! Orka att det ska bli kallt igen nu när dessa dagar har varit kring 0°C

åooo maaj gaad fick nyss min månadspeng av mamma.. Imorgon ska det SHOOPPPAAAAAS!! Om jag orkar, slutar kl 15 -.- Och efter skolan måste jag hem till Ellen för att prova ett par byxor till slalom på måndag, snäll som hon är lånar hon ut ^^
Vill dra till bigsister också fast hon jobbar under helgen tror jag. Ska be henne lära mig lite matte, svårt med division av tiopotenser med massor av ojämna tal :<

Iallafall har tvättat mina kläder och ska nu läsa min svenska bok, aff den tar aldrig slut och recensionen måste in på tisdag.. och till tisdag ska mitt arbete om Iyaz vara klar (10 minuters redovisning zooomg) och samma dag har jag geografi läxa. Give me air to breathe, somebody :'<





Kommentarer

comment me!:

Namn:
press this button

E-postadress: (only Lisa who sees it)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0