Update

Har ringt André och snackat lite. det var längesen och det är svårt att hålla kontakten när han bor så långt ifrån där han inte har tillgång till internet och han jobbar mkt, hööh. Saknar bror min feeete mycket :( ♥

Imorgon ska jag åka slalom ju, skidor blir det! Första gången för mig och jag kommer att ddöö! fast Henrik gav mig lite råd hur man ska skida och vilken utrustning man ska ha.. fast han ger värsta många!hjälm,skidmask,skidglasögon blabla. Maaan if I rent all of it, it'll rape my money haaard! Men bror sa att jag kan skippa hjälm,skidmask och skidglasögon. Eller jooo skidglasögon skulle jag ha om det snöar mycket.
bästa bror, han tänker på min safety aswell L-O-L ^^


precious var en bra film, 7/10 ger jag den

Ska packa tills imorgon och påbörja mitt arbete om Iyaz.
Käkar chocklad mamyaamii ♥_♥ Har inte marabou på 4 månader och fyfan så gott de'ä *drool*



Kommentarer
Postat av: Malvina

DU SKA FAN HA HJÄLM! Du kommer bryta nacken! om det är nerför dör du, eller är det platt?



När jag åkte med skolan åkte jag en blå backe (svårighetsgrad 3/5) och jag glömmde bromsa så jag rullade ner :D Det var kul, för att jag hade HJÄLM

2010-03-07 @ 20:47:59
URL: http://malvinaxblom.blogg.se/

comment me!:

Namn:
press this button

E-postadress: (only Lisa who sees it)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0