W-T-F

Bild från Mylinas blogg i Bjuv



SER VÄDRET UT SÅ I SKÅNE?!? Sol , klarblå himmel och lite snö som håller på att smälta o.O
T-A-K-E ME BACK ♥

Haaha mamma och pappa är lite extra snäll mot mig idag, dem går in och frågar om jag är hungrig medans dem klappar/masserar mig och frågar hur skolan varit m.m! Naww första gången dem  undrar hur mina skoldagar har varit och hur jag mår. Säkert bara för jag började storgråta igår när jag snackade med mamma om att jag inte trivs riktigt bra och vill till Sverige.

Men från och med idag så ska jag få månadspeng av mamma HAHHA typ första gången eveeer! Annars så har jag alltid fått när jag frågar om det och ibland så ger hon mig bara.
Fast 100 euro i månaden kommer jag att få varje månad och hon kommer att ge mig mer när jag behöver!
(Tror att hon gör det för hon inte vill att jag ska flytta)

Men jaa.. Själv vet jag inte om jag vill flytta eller ej, vill såklart flytta fast har ingenstans att bo, men om André min bror får en lägenhet i helsinborg så kan jag dela lägenhet med honom hahah! *hoppashoppas*
Ska iallafall börja samla pengar 'mars-april-maj' hinner jag få 300 euro innan jag drar till Sverige i 1,5 månad! Gött :)

Kommentarer
Postat av: mylina

KOM TILLBAKA MANNEN, <3

2010-03-04 @ 20:47:27
URL: http://chanmeiyoung.blogg.se/
Postat av: rajan

hahah, vÄDRET i SKÅNE e skit fint, som hos dig (=

sol, och klarblå himmel men det e endå kallt... hehe Jag saknar dig enormt myk lisa <333

2010-03-05 @ 16:13:41
URL: http://rajanbarakji.blogg.se/

comment me!:

Namn:
press this button

E-postadress: (only Lisa who sees it)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0