1 maj 2010

Ny månad, april är över och det gick sjukt snabbt! om 1 snabb månad till så är det redan sommarlov, alla ungdomarnas bästa dagar!

Men just nu tittar jag på gamla videor, en ful video med Mylina, min pappa dansar rofl, och min 12 års födelsedag. Synd att vi inte filmade min 13 års fest xD den var ju bäst och som alla snackade om den dagarna efteråt

ska iallafall skriva min "månadsbok" som jag har börjat skriva varje slut av en månad från 2010, där skriver jag saker som jag inte tar upp i min blogg =) bra att ha för dem som inte orkar skriva varje månad..

AND YEAH IDAG ÄR DET DEN SJÄTTE MÅNADEN I FINLAND! ett halvt år har jag bott här already, ayy shit so fast and at the same time so slow..

Kommentarer

comment me!:

Namn:
press this button

E-postadress: (only Lisa who sees it)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0