Chippe

Röd dag och allting är då stängt! inte mycket har hänt då men mamma pappa & jag åkte ner till baren där sussi jobbar och softade lite där. Fick lära mig att sälja öl till alkisarna hehe xD och en gubbe hade druckit för mycket så han fick någon skitläskig attack där han föll ner med huvudet först från soffan till kakelgolvet och började skaka och darra och hosta ut blod. oh god läskigt! men ambulansen kom och tog med honom.

När sussi slutade jobbet åkte jag & hon till Esbo till någons hus med många azzzzn , softish där med but it was boring cause we missed all barbeque!

ahhh nothing to say more, SKITNAJS VÄDER I LOVE IT, svettas ihjäl sig ute. och imorogn blir det ännu varmare =DD

Kommentarer
Postat av: monni

sv: hahah ja, men jag orkar nte. det laddar så jvligt segt på min dator. typ flera år innan en är klar. hahah :(

ooh so nice med fint väder, här bara regnar dt o är trist. har typ inte sett solen på länge :o

2010-05-13 @ 21:53:34
URL: http://monnis.blogg.se/

comment me!:

Namn:
press this button

E-postadress: (only Lisa who sees it)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0