Guess whos birthday it is todaaay?

TADAAA *ringdingdingding* My blogs birthday ofc XD idag har jag officially bloggat i 1 år och är uppe i min 640:tionde inlägg .. wow 1 bara år och tiderna har förändrats MYCKET om man tittar bakåt på mina tråkiga inlägg. Har hunnit med att skaffa nya vänner i Sverige innan jag flyttade till Finland för då var jag ute mera för att umgås så mkt som möjligt.

Sen flyttat hit & lämnat mina barndomsvänner :'<
då kom mina deppiga emodagar eftersom fick leva utan internet i över 1 månad, och gissa vad man gjorde dem första 2 veckorna i Finland utan internet och hade inte börjar skolan ännu? N-O-T-H-I-N-G except crying för att man saknade alla vänner & vad man hade..
Men när jag väl började skolan hade jag lite svårt att skaffa vänner i början också pga jag inte pratade så mycket och för dem förstod ändån inte mig och jag dem haha {de tyckte jag pratade snabbt och jag tyckte dem pratade konstigt, typ som mumintrollet x) ]
Hur kommunicerade vi då? Joo såhär gjorde vi : fejkskrattade varje gång, det var vad jag gjorde ;) typ när när dem sa något som var "roligt" eller ja, som skulle föreställa roligt men jag förstår ej så jag bara ler ett stort leende och bara  - heheheeeee medans man tänker *wtf are they sayn to me? vad fan e mitä? vad e oikesti? o.O vad betyder sku? vaa vadå sku vi fa' till bussään?* 
Yeah men nu har det blivit mycket bättre när jag försöker att inte prata skånska och lite mera riks & finlandssvenska och dem pratar mycket mera svenska än finska :D Fast jag kan säga att dem inte är likadan som svenskarna heeheee no offence but finskarna är inte lika vänliga =DDD But they are fun to hang around with <3

Firar med bilder på mina headers jag haft genom åren

Min första bitchiga header som Monni gjorde hahhahh


Sedan blev det mina noobskills på Picnik.com













Därefter hade jag photoshop fast vet inte hur man använder
så Mylina jobbade med Picasa och gjorde denna


Och nu har jag dennaaa som också är gjord i Picasa.. men en ny är påväg =)


Alexxxandraaahhh vad skulle du göra när min blogg fyller år? : D



Kommentarer
Postat av: monni

vadå, jag tyckte inte den headern jag gjorde var bitchig. hahah eller okej lite då men ibland får man väll göra lite bitchiga header's eller :(?

2010-05-08 @ 12:44:29
URL: http://monnis.blogg.se/
Postat av: Deniz

hihi, grattis till din blogg ;D(L)

2010-05-09 @ 11:41:59
Postat av: Fisa

haha lol tack fiis : DDD <33

2010-05-09 @ 12:01:27
URL: http://lisatranthi.blogg.se/

comment me!:

Namn:
press this button

E-postadress: (only Lisa who sees it)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0