how to make your own eyeliner

HEEHEE hur du kan göra din egen eyeliner utan att behöva köpa, eller ja om du har eyeshadows och en vattenkran så räcker det

Step 1. - Have a small pencil and an eyeshadow palette ready!
[aa jag vet att spegeln är krossad, drf jag har så mycket otur :(]

och en liten pensel


Step 2. - Choose a colour to the eyeliner that u will create, exempel svart eyeshadow
Step 3. - Add a lil' bit of cold water on your eyeliner pencil and dab it on the color that U choosed
Step 4. - AND CH CH CH CHYEAAH NÄR DEN BLIR LITE EYELINERLIKNANDE SÅ GO AHEAD AND PAIINT

sorry men gillar att skriva på engelska :O

Lissubild from yesterday b4 Jumbo, men såhäääär målar jag och jag gillar det. Inspirerad av Taeyeon ledaren av koreanska gruppen SNSD. Det som fattades var falselashes and glittereyeliner mellan de 2 svarta strecken & det köpte jag igår
[oredigerad,kamerablixten blev för stark]


Som ni ser på bilden har jag misshandlat och bråkat med mina ögonfransar men skit i dem.. Jag Lisa suger totalt på att kleta på maskara för jag gör annars aldrig det, det känns obehagligt på fransarna tycker jag. men det är min dumma Loreal waterproof maskara som suger*säger vi!* Gillar inte waterproof utan I like Loreals Volume collagen ngt sådant passar mig fast som tyvärr har torkat ut när Mylina använde den sist hahah, den var som ny & när hon gav tillbaka den efter 1 användning var den död och misshandlad,samma med hennes fransar lLOLOLOL.
Nåååväääl jag är fattig och i affären säljer dem så dyrt. måste fynda en massa maskaror när jag är i Malmö i sommaren, skitbilligt där!



Kommentarer
Postat av: Monni

sv; hahah ja precis! men tror nog det kommer bli av. nejmen om det inte blir av, är jag säker på att jag och pappa flyttar till finland om det inte går något vidare & jo finland verkar nice, finns ju alla släktingar man känner där, och typ alla känner alla & sedan så är det euro, och massa stora shoppingcentrum! hahah mest för shopping som jag vill dit för :)

2010-05-09 @ 14:51:36
URL: http://monnis.blogg.se/
Postat av: Anette

HAHA. Sådär gjorde jag när min ögonskugga sög. c:

Fast nu har jag en bättre ögonskugga med bra pigment.

2010-05-09 @ 17:06:17
URL: http://kiwicandy.blogg.se/

comment me!:

Namn:
press this button

E-postadress: (only Lisa who sees it)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0