I MISS U HOMIE ^__^

Eftersom denna jävlen aldrig är inne i msn, vet jag inte hur man annars ska kunna ta kontakt med henne.. genom bloggkommentarer? Orkar inte skriva sån text efteråt som om man är blind eller något hell no.. we take this here! Everybody will see my love to u. HAHA!
Nejmen, Lisa jag saknar dig. Jag saknar att varje gång jag hade varit med någon av dina vänner, så brukade du fråga '' vad tyckte du? '' Jag saknar allt snack vi brukade ha i ditt vardagsrum och käka maria(?)kakor doppad i mjölk. ( HAHAHAHA JA JAG ÄR TJOCK FÖR DET VAR GOTT ). Jag saknar all rosengårdssnack eller vad man ska kalla det..  Allt från killar.. privata saker ect.. OCH HAHAHAHA Jag sakna när du skjutsade mig ner för en backe och så trillar vi av cyklen. HAHA! Asså skitroligt med dig.<333 Saknar också all bråk vi hade om att du inte ville ta bussen själv till väla eller något haha.
Hela du är nästan som min dagbok i mina 13 år liv. Fyller ju år snart ju och jag vill att du skulle vara här och kunna fira med mig som alla andra 13 gångerna jag har fyllt år och den 14:e är du inte här och firar med mig..
Alltså allting går inte skriva i ett blogginlägg, men jag tar några delar av våra liv tillsammans. Nästan 4 månader och 5 dagar har jag inte sätt dig irl. Detta slår vårt rekord baby! HAHA, vet inte om du kommer ihåg det men det gör iallafall jag.. att vi skrev en lapp när vi var runt 9 år att vi skulle spara den lappen till 2010 om vem som skrev finast och vi skulle se det när vi var i denna åldern. Hahah, mini fight.
AND ONCE AGAIN ; AJ MISS YO.

// din barndomsvän

Kommentarer

comment me!:

Namn:
press this button

E-postadress: (only Lisa who sees it)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0