JUMBOO

Fyyy kallt väder det var! blåsigt, kallt och regnigt usch. Skulle ha frysit mera om pappa inte skyllde på att jag skulle ha en annan jacka istället för skinnjackan.. Vi hade en liten minitjaffs där han klagar på mina kläder & för att få tyst på honom fick jag byta jacka till min vårjacka. Pappa blev lite nöjdare fast han ville mer att jag skulle ha min feta vinterjacka, NO way att jag bär den när det är vår o.O

Ja men lite om dagen : Mötte upp Jone,Jane och Ellen i Jumbo och vi gick runt lite på affärer och köpte lite småsaker. Sedan bestämde vi oss att bowla där dem sa att en bana kostar 36 euro, så vi delade upp allt men sen väl i kostade det 54 euro för dem plussade ihop alla jackor och bowlingskor, så ja rika är vi inte så det fick vi skippa.


Men vi åt maaaat, hesburgers junkfood is da best








 


































Japp var där till kväll sedan stack jag & Ellen hem medans Johanna & Jannica skulle vänta tills några finska kändisar skulle uppträda i Jumbo :P

Fick hem vit kajal och glittereyeliner från H&M
och en sminkborttagningsmedel wihoo



Kommentarer

comment me!:

Namn:
press this button

E-postadress: (only Lisa who sees it)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0