Dagens köp

suuup gangduuuuhs!

Är hemma nu efter en lååång promoneringsdag med klassen i 3 timmar ute i skogen för att jaga fåglar och kossor. Sedan skrev jag kemiprovet och efteråt tog jag bussen med Ellen ner till Helsingfors för gå ännu mera. Fast roligare än skogen för det var shopping som vi höll på med ^_^
Men fult regnigt väder har det varit idag och det ser ut att va det hela veckan :< var fan försvann all sol och värme helt plötsligt? aja hoppas att det hinner blir finare väder till skolavslutningen


Men idag fick jag med denna smeexiga blazer från Vero Moda, kort modell (lite ovanför naveln)
Färgen på bilden blev marinblått fast den är helt svart IRL med silvriga knappar.



Men i Gina Tricot finns det jäättesöta och coola t-shirtar och dem är långa sådebra.
hade svårt att välja mellan dem men dessa två valde jag tillslut, Keep on rollin står det på första blåa tishan


Nöjd är Lisa men hon är jävligt trött! mindre än 5 timmars sömn fick jag igår. vred och vände mig hela tiden och kunde inte somna förräns jag kollade på klockan och det stod 01.30. arg var jag och knockade mig själv på huvvet och somnade in tillslut. ÄNTLIGEN! x_x

 


Kommentarer
Postat av: Anette

Haha okej. Jätte fina tshirts i gina tricot. Dog lite. :(

2010-05-27 @ 20:31:26
URL: http://kiwicandy.blogg.se/

comment me!:

Namn:
press this button

E-postadress: (only Lisa who sees it)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0