rastlös

can somebody explain to me why life in Finland is soooooo boring? xD
haha nej men uhhh faaackkhh emolisa is back again.. vill bara spola förbi tiden tills där jag tagit studenten & vidare där jag har gått ut universitetet och få någon tråkig jobb. if i will hhaha. no but är tvungen att börja i universitetet for dadys and mamas sake.. dem lovade mig en sprillans ny bil om jag går klart hela so sure why not? they will be very glad to. fast frågan är om jag orkar hueheuh , men det är länge kvar tills dess som tur! eh eh 4 år?
 men redan nu tänker jag på det, och ordet plugga får mig att må dåligt :( ORKAAAAAA INTEEEE
MYLINA VAN TRAN DU OCH JAG SKA GÅ IGENOM HELVETET TILLSAMMANS AIGHT?

JAJA jag har tråkigt! svettas som en pig här i rummet.. shit asså hur varmt kan de va? 25 grader i rummet?
20 grader utomhus o.O
 
måste fråga några tjejer om dem vill dra till Linnanmäki under veckan, det kommer blir sketanajs väder så bäst att passa på =)

pusshaajj

Kommentarer
Postat av: mylina

AIGHT! :D

2010-05-15 @ 22:33:29
URL: http://mylinavantran.blogg.se/

comment me!:

Namn:
press this button

E-postadress: (only Lisa who sees it)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0