Love at first is summer time

chillade ner till affären och köpte lite glass till detta härliga vädret. vägen dit kändes som jag gick i Rosengården på väg till Malvinas hus bara för det alltid var såhär varmt förra sommaren i hbg. åh saknar det <3 bara 1 månad till hopefully så drar jag till helsingborg juuuh, om nu mylina inte kickar ut mig =p vi får hoppas på en finfin sommar med mycket sol och bad

Aja inget hände idag väl.. glodde på vampire diaries x2 bara för den var SÅÅÅÅÅ bra, nog den bästa avsnittet so far. sedan kollade jag igen på new moon också haha. snart kommer eclipse ut ju ^^ hoppas den inte är lika seg och dålig som new moon, we want more action in it aiight

well well have a nice evening.. sj håller jag på att göra sallad och ska plugga lite finska


Kommentarer

comment me!:

Namn:
press this button

E-postadress: (only Lisa who sees it)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0