Suup Gangduuh readers

daaamn I better watch out from this weather! 26 "%"%%&#& grader!! har tagit min medicin fast det hjälper bara ett litet tag. och herregud vad man svettas hemma, men tur att jag har en fläkt i rummet or else I would die

Annars har jag tittat på Bella&Tyra show där Kissie var med, haha fan vad bitchig hon var fast man såg att det var meningen att hon skulle spela upp sin Kissie karaktär :P

Fixade mig klart och allt för jag skulle iväg och shoppa meed mother today, fast hon kom in i rummet och såg ut att må dåligt så vi får ta det någon annan dag. ja och hon har somnat bakom mig nu xD men ska unna mig med Vampire diaries , halååee fredagar är bäst =)


Kommentarer

comment me!:

Namn:
press this button

E-postadress: (only Lisa who sees it)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0