12 / 5

riktig sommarväder idag med sol och helt vindstilla och upp till 20 grader. oww yeehh! Fast när det är så varmt så finns det så mycket pollen och gissa vad som händer med mig då -.-

Menmeen mamma kom ju som sagt hem igår =D orkade inte blogga då för åt en GOD middag med familjen och kusiner kom, sedan fick jag plugga till provet som vi hade idag! Men massa godsaker tog hon med från Vietnam, godis och mat HAHA! fick också många lösnaglar och klistermärken till naglar ^^ ska börja göra naglar fast lösnaglarna är gjord av hård plast så de är lite svårt att slipa och sånt

nothing left to say, ska sova för är sjuukt trött och snorar för mycket. men det är LOOOV NUUU 8DD


Kommentarer
Postat av: monni

ofta ni har så fint väder. här regnar det och allt :(:(:(:(:

2010-05-12 @ 15:34:13
URL: http://monnis.blogg.se/
Postat av: monni

alltså, har frågat alla om ngn vill gå med mig på lady gagas konsert den 19:onde nov detta året. långt till dess. Men har frågat i princip alla o dem bara: ne är inget fan eller ngt & alltså jag är inte heller ngt fan, men älskar hennes låtar & stil. Så ja frågar alla nu & är desperat vill verkl. dit o har aldrig vatt på ngn konsert. Och det är typ ngra dar före min födelsedag, så ville ha detta typ som en födelsedags present. så ja, vill du gå med mig? haha desperate

2010-05-12 @ 23:07:10
URL: http://monnis.blogg.se/

comment me!:

Namn:
press this button

E-postadress: (only Lisa who sees it)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0