13 maj

somnade igår mitt under filmen 2012 som jag satte på. Den verkligen sög. Skulle egentligen bara "take a nap" fast vaknade kl 3 på natten av en konstig dröm om mina betyg haha! men sedan stängde jag av datorn och sov vidare.

Idag vakna kl 8.30 av att kusinen kom in & väckte mig och fråga om jag hade skola, jag svarade smått surt nej. Sedan öppnade han sin byrå och tog kläder utan att stänga den efter sig och gick ut utan att stänga dörren, as usuall =_=
Kunde inte sova vidare då så jag bestämde mig för att kliva upp och borsta tänderna som jag inte gjorde igår  *iew* men 12 timmar har jag sovit så är väldig pigg =) 

Vi får se vad jag hittar på idag! Inte soligt fast väldigt varmt ute med MYCKET pollen. Öppnade bara fönstret och då började jag nysa ihjäl mig. Men det är kristihimmelfärsdag så det innebär att allting är stängt, shoppingen får vara imorgon istället ^^


Kommentarer
Postat av: mylina

msn? :(

2010-05-13 @ 12:09:15
URL: http://mylinavantran.blogg.se/
Postat av: monni

sv: omg gör hon :O står inget i ticnet.se står bara i malmö i sverige o sedan i norge. ja du är den första som vill gå :D haha har frågat i princip o dem gillar inte lady gaga. :(

2010-05-13 @ 13:41:10
URL: http://monnis.blogg.se/

comment me!:

Namn:
press this button

E-postadress: (only Lisa who sees it)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0