todays events.. öh .. yea

heeej goddaaag hallååeee.. i sverige hälsar vi såeee =) hhehe den dök upp i huvvet bara ^^ men halååee den låten sjöng man ju hela tiden i förskolan! Jag börjar inlägget med att säga att jag har kommit på en lösning till mina ben =D Istället för epilator som är fuckfuckfukc dyrt och som gör fuckfuxkfuck ont så ska man ha hårborttagningskräm. wiiiii HIgghh fiive on dat *.* måste köpas så fort som möjligt. Blir hårigare för varje dag och de e inte kul!.. ALLS!

nvm but är skittrött nu och kan somna när som =_= 6 h sömn fick jag och ville verkligen inte stiga upp imorse. somnade igår till Vampire diaries avsnittet (again I know, typ 4 ggr nu, damon & Katherines kyss tröttnar man aldrig på;)) men denna gången låg syster bredvid 

vädret idag är great as usual, sol och 20+ som det ska vara! svettades utomhus och tyckte mina kläder var pinsamma. haha hade fööör mycket svart på mig. svarta leggings,svart linne, svarta skor, svart skolväska + grå cardigan .. wooow cardigan gav mig lite färg fast när jag tog av mig den pga hettan blev mitt namn mrs i-am-back-in-black. 
Men kan inte hjälpa när alla vita linnen är dåliga och syns igenom .. damn jag kan ju aldrig hitta en vanlig perfekt vit linne i en längd som är lite under rumpan. ginas linnen är antingen för korta som maglinnen eller för långa som når till knäna. H&Ms är perfekt längd men jättetunna och dåliga. Tips anyone?? ^_^   JAG GER BTW INTE UT MER ÄN 100 KR FÖR ETT VANLIGT LINNE



Kommentarer
Postat av: Anette

Heh vänta bara tills jag skaffar systemkamera... vilket som kommer ta tid.

Jag ska bli frisör. Måste bli MVG barn. :(

Du kanske vaxade fel när du vaxade.

2010-05-17 @ 17:18:39
URL: http://kiwicandy.blogg.se/
Postat av: Malvina

SV: Du kan oxå köpa en ju! x)



Inte för att vara taskig, men gillar din mening: Blir hårigare för varje dag och de e inte kul!.. ALLS! ;P :)

2010-05-17 @ 17:36:29
URL: http://malvinaxblom.blogg.se/
Postat av: Malvina

Sv; veeet, men lärde mig nyss -.-

2010-05-17 @ 17:38:02
URL: http://malvinaxblom.blogg.se/

comment me!:

Namn:
press this button

E-postadress: (only Lisa who sees it)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0