cut my hair

I apologize for not blogging men jag har mått skit hela dagen .. hostat sönder min hals. druckit äckliga vietnamesiska hostmediciner som inte hjälper och nu sitter jag här med någon citrondricka som mamma kokat upp.
Av den drickan fick jag nyligen en klump slem som fastnat vid röret där man andas och fan fick panik, hostade och hade extreeeeeemelyyyyy svårt att andas. jag dog i några sekunder men yooo here I am

Inget har hänt under dagen. degat på sängen och gjorde en hel shoppinglista i 3 timmar hos sallybeauti.com fast sen när man ska checka ut så får man reda på att den inte kan shippas till Finland eller EU i överhuvudtaget. FATTAAAA SÅ ARGGG!! fanns allt jag ville ha i den shoppingbagen, skitgrymma hårspray, hårvax, någon rakblad, epilator och flera hårprod. för bara under 50 euro -.- och jag behöver dem till mitt nya hår jag tänkte fixa. Manga hår ftw.. 

but since jag inte har rakblad så klippte jag mig själv i 2 timmar inne i toan som var överhett, svettas svettas!
klippte med en kökssax hahha! men hur tror ni de gick?? .. jaja jag vet vad ni tänker, men de blev inte så dåligt som ni tror. i mean c'on 2H utan paus måste bli ett snyggt resultat! haha hade knytit upp håret medans jag samlade ihop ett hög med mitt hår *snyft* så kom pappa in, han bara - chet roooi O.O con cat hong het toc di roi haa?! tai sau con khong di tiem? translation, ehm typ (wtffff har du klippt sönder all ditt hår?!?Vrf gick du inte till frissan U MAAAAATHAFAAKKKAAA) okej inte de sista ordet  men lord han hade inte äns sett min duktiga klippning innan han började klaga :(
yeye later gick han in till rummet snacka me mamma och han sa din dotter har klippt bort all hennes hår,så kom mamma in direkt och kolla på hårhögen and said - vad mycket du har klippt!
maaaaan senare blev jag tvungen att ta av tottebanden aka hårband and i showed my hair. wihoo mamma tyckte de blev jättefint och sa - inte äns frisören kan klippa så fint som din dotter medans hon titta på pappa.
Jag med en retsam blick till pappa - hmpfff och han började skratta. <333

ehm ehm.. osminkad, sjukling SÅ BILDER PÅ MITT HÅR FÅR NI IMORGON OCH BTW MITT HÅR ÄR KORT TILL AXELN =)) god natt, ska hosta vidare

Kommentarer
Postat av: mylina

WHATAFUCK DETTA ÄR ETT SKÄMT!! Jag vet det hihi ^_^ Asså lisa du är så dålig :(

2010-05-24 @ 16:36:52
URL: http://mylinavantran.blogg.se/

comment me!:

Namn:
press this button

E-postadress: (only Lisa who sees it)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0