I miss

the vampire diaries.. </3 hahah ärligt har tittat om igen på episoderna -.- sedan läste jag eclipse eller "ljudet av ditt hjärta" som jag aldrig avslutade. som jag aldrig borde börja läsa igen, damnn borde lyssna på deras varningssymbol som står bakom boken - beroendeframkallande

Ingen skola idag då bcoz im sick! for real ingen skolk här nej ^^ mår bättre idag iallafall men inte helt frisk ännu, ska stanna hemma en dag till för imorgon har vi kemi prov och jag har ej läst, men man får skriva om proven på onsdagar.

ihhhh inte så länge kvar till skolavslutning =]]]] 12 dagar fast bara 9 skoldagar kvar! vi håller avslutningen på en lördag den 5/6, lameeee on a saturday
Har inte bestämt klädsel eller något.måste ta och göra det ^^
detta året ser jag inte fram såmycket till den dagen fast det kommer bli skitskönt med lov och jag måååste dra till Sverige muhhahhaa

MY HAIIIIIRRRRR

Kommentarer
Postat av: loiis maurice chau

d blev inte till axeln :O

trodde du va seriös igår xd

fint btw (:

2010-05-24 @ 21:36:57
URL: http://loiischau.blogg.se/

comment me!:

Namn:
press this button

E-postadress: (only Lisa who sees it)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0