Lördag 29/5-10

exakt 1 vecka kvar tills skolavslutning! måste skynda mig att boka flygbiljett till Helsingborg innan priset stiger hela tiden :P måste hinna träffa er alla igen och vara med i KUBIKS skolavslutning ,saknar den så mycket ^_^ och så ska jag hinna till Aurela sötnosens avslutning också. och såklart njuta av dagarna och ta vara på tiden med vännerna, 7 månader sedan vi träffades <3

Men idag på kvällen kommer Andréeeea bror hit =D det var längesedan vi sågs, 5 månader nu och har saknat honom!!

Ska ner och köpa chocklad som jag ska glo med film ..om jag äns orka pallra mig ner till affären =.= känner mig fett seg idag


Kommentarer
Postat av: Tsukii ♥

sv: åh jag anade nåt sånt, det såg fint ut iaf! :D



tack så jättemycket! :) hehe jag har ju hållt på med det jag gör sen jag var 11 så det är nog inte så lustigt :D jättesöt bild förresten:) gillar den header dessutom, söta bilder!

2010-05-29 @ 16:15:50
URL: http://tsukii.se
Postat av: monni

sv: haha om jag ens får tag på några biljetter, dem släpps kl. 8 på morgonen, ska nog skolka en dag från skolan & slåss om biljetterna >.< den som itne ger sig, haha <.<

2010-05-29 @ 16:26:05
URL: http://monnis.blogg.se/
Postat av: aurela

saknar dig liiiiiiz (L)

2010-06-03 @ 19:40:52

comment me!:

Namn:
press this button

E-postadress: (only Lisa who sees it)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0