Im to loyal, and to focus, to be losing, and be hopeless..

Sorry för så sen uppdatering, mihiii (a Men har bara degat framför datorn, käkat, och käkat igen och nu mår inte min mage bra! Fast det har den inte gjort under dagen heller tack vare mcDonalds äckliga cheeseburgers.. usch åt 2 st och dem såg ruttna nu, fast whataahell åt ändån, hade redan betalat ju och därefter mådde min mage inte bra.

Jag tänker inte heller gå till skolan imorgon för jag orkar inte. hiihi! Har dessutom bara hemkunskap & träslöjd. Hemkunskap har jag inget emot, det e fetteeekul men träslöjd fiiifaaan nyser x201928 ggr om jag bara sågar eller slipar ngt trä

But anywaays lovade er att visa vad jag köpt juu.. nothing special but yeyyee

baslinnen från H&M! mmhm det är så jätteintressant ...aa
~ 15 €


Åhhh kärlek på första ögonkastet, rätt lång smal tröja från Carlings,20  €
Såå fin såå fin ♥


Hmm.. VAX TILL MINA APIGHÅRIGA BEN, 2 svarta tunna leggings från h&m och en pensel till eyeliner. lite ångest för den lilla penseln var så DYYYR!! fast bläää måste ändån ha en
Allt ~ 25 €


En fin stor rosettklämma från NinJa! 5€ 



aooo det var det vad jag köpte med Ellen, och sedan blev det tåget hem och när jag var hemma så låg min present från Manh och Alyssa på hans datastol, ett GUESS linne LOLOLOLOL
jättefin är den med små kristaller som dekoration, men omg priset för ett jävla linne fick mig att o.O
But I love it!


tooo ..tired... and AH vampire diaries tomorrooowww jag ska definitivt vara hemma  :D men ska kolla på Bella&tyra show nu innan jag ska somna . fast godnatt I say







Kommentarer

comment me!:

Namn:
press this button

E-postadress: (only Lisa who sees it)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0