One hour of

stapla och räkna pappas mynt! my job när jag har ledigt mwhahah.. tråkigt var det men lite roligare när man staplar till en figur eller ngt LOL :) händerna blir heller inte så rena efter all lek med mynten..


sedan har min fina syster kommit upp hit och kollade på vampire diaries igen med henne, but I don't mind ^^ Love the serie <3
Och så ska vi 2 beställa circle lences ju. Hhaha för mig blir det nog inte av, fick testa att sätta på vanliga linser idag och jävlar vad svårt det var! det ser lätt ut när någon annan gör det men god damn när jag försökte fick jag inte äns in linsjäveln så Sussi hjälpte till och petade in linsen på ögat.Det funkade och så var det min tur att försöka ta ut linsen men då är mina naglar ivägen och jag fick kinesögon så syster min fick igen gräva ut linsen från ögat ASSÅ RIKTIGT GRÄVA! Kändes som alla hennes 5 fingrar var i mina ögon och så skrattade hon så mkt medans I thought - fknnn lence get daa f'ck out of my eyezz
Och jaaa circle lenses är ju typ en halv cm större än vanliga linser so good luck att få in dem Liiiis


Kommentarer

comment me!:

Namn:
press this button

E-postadress: (only Lisa who sees it)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0