8 maj

Städa - tvätta - städa - diska - städa - vika upp kläder - städa - hänga upp kläder = Torra händer och allergi utslag

Puhh trött! Har också fått under 1 timme dra ut pappas vita hårstrån på huvet , han blev flinskallig =_=  hehe not rlly men han har fan fått oändligt många nu när mamma inte har varit hemma , bättre om han färgar håret så sparar han hårstrån också =) men mamma kommer hem om 3 dagar!Saknar henne jättemycket och en månad har känts som jättelänge <3

Kommer med ett tips senare hur man kan göra sin egen eyeliner, (without buying) ohhh soooo coool but if u dont believe then stay tuned ;)

PLUGGPLUGG blir det nu

Kommentarer
Postat av: ,monni

sv: haha ja okej kanske i för sig, men jag brukar också ibland ha egotexter på mina headers. haha! men nu har jag dämpat lite med det nu:) ingen aning, först sa pappa att vi skulle till finland och sådär, men tror nog det inte blir av. Vi ska nog öppna en klädesaffär med swedbank, så ja. tror nog inte vi flyttar till finland trots allt. för även om vi skulle flytta dit har jag ändå inget emot, mina kusiner är där & min moster. och finland verkar ju riktigt niiice !

2010-05-08 @ 20:33:29
URL: http://monnis.blogg.se/

comment me!:

Namn:
press this button

E-postadress: (only Lisa who sees it)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0