20.11.10

fyfaaan vaknade vid 9 tiden med ingen känsel på högra benet och neråt! haha sjukt läskigt var det för foten var skitfet och när jag rörde den så fanns det ingen känsel alls XD satte mig uppåt och var snurrig och skitpissnödig fast så blir de sån typ elektriska stötar i benen som gör att man blir paralyserad (heter de så?) och inte kan röra sig och de äckliga stötarna blev värre men sen efter flera minuter lade den av och min fot blev mindre fast kunde inte stå normalt så fick släpa med den till toan.
sedan somna jag vidare till 12 där jag stekte en hamburgare och satte på eclipse som finns ute med svensk text. Någon som vet när Breaking Dawn kommer ut? =)

anyhow lördag idag och känner mig utvilad efter alla tidiga skolmorgona. Ska strax stiga in i duschen och klippa mina för långa naglar så de blir jämna och lacka dem genomskinligt. sen kommer de nog upp en till inlägg med bilder. längesedan jag tog upp egosidan i mig hhaha

Kommentarer

comment me!:

Namn:
press this button

E-postadress: (only Lisa who sees it)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0