black friday

gaahh så jobbigt att det helt plötsligt ska det vara 15% på hela beställningen på yesstyle :O hmm..fräckt, om jag bara kunde vänta 2 dagar mer skulle jag kunna få mera kläder :(
har noll att skriva förutom att jag ogillar vädret. det är så kallt ute att jag längtar till våren. iaf denna veckan ska det nog shoppas lite med mamma, sen kanske umgås med syrran ifall hon har någon ledig dag vilket är s.ä.l.l.a.n, och weell öva lite kommande prov nästa vecka, älskade engelska och kemi -.-

ska sova lite extra idag, skippa finskan på morgonen imorrn för har inte haft ork att öva på förhöret jag fick ^^ hade ju andra läxor att göra :p men jaja ,see u laaataaah *chonnys epic voice*

Kommentarer

comment me!:

Namn:
press this button

E-postadress: (only Lisa who sees it)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0