Tell me who's perfect

ibland fastnar man verkligen inte på bild vilket jag försökt göra dessa dagar..på morgonen när man nyss fixat sig själv och känner sig snygg och i sista sekunden innan man bråttom måste springa iväg till bussen tar man fram kameran och knappar några bilder på sig själv. jag iallafall gör så haha. fast blir ändån inga bra bilder för ja.. de blir fula muhaha och hatar spec på morgona när ansiktet och näsan är svullen och läpparna pinnstela och små, men de lägger sig under dagen.
och ja, efter skoldagen är ögonskuggan under ögat utkletat vilket får mig att se ut som emo så blir inte särskilt fotosugen då and THATS WHY ni sällan får se bilder på mig längre ^_^

annars har jag suttit och pysslat lite snabbt med mina naglar igårkväll. det blev svart manikyr med blommotiv från min nagelklistermärkssamling från Vietnam. De blev dock slarvigt gjorda för orkade inte vänta tills de svarta torkat klart innan jag tog på glanslacket så det svarta lacket råkade kletas ut lite..ops ^^
har tyvärr inte nagellacksborttagare vilket jag måste inskaffa snart. Då blir det rejälä naglar men innan dess får jag nöja med detta


Kommentarer

comment me!:

Namn:
press this button

E-postadress: (only Lisa who sees it)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0