one mind, one heart, one love

nothing special has happened. roliga slash trötta skoldagar as usual :) imorgon blir det en runda i Jumbo efter skolan med the girls Jannica och Johanna! provperioden är snart slut, bara en kvar och måste belöna mig med duuuduuduuuuuun... GISSA VAD JAG KOMMER ATT KÖPA?? something I should do a looong long time ago. den som fan kan gissa rätt får en fet länk bland mina 2 och ½ läsare ooweeweee!
ledtråd: I'm so furry, HAHHAHA!

nu ska jag iallafall duscha sedan plugga alla Hälsokunskapsidor, ciaoo bellzz. något jag vill ha just nunununuuu är sushi. åh gud måste lära mig att göra någon vacker fin fin dag fast INGET kan och kommer nånsin klå sushimästarens aka min systers goa sushi. Anna mulle <3


Kommentarer

comment me!:

Namn:
press this button

E-postadress: (only Lisa who sees it)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0