evol←

haft en finfin dag med Alexandra, Jannica och Johanna. hmpff nej ..nu ljög jag, DEN VAR HEMSK! speciellt när J&J stack. fan kvar lämna dem mig med häxan! kände mig sviken och ensam. hueheu nej JK. Alexandra is adorable. nej..I think I lied again -.-
WEELL det blev ingen sushi men fick dricka en jävligt expensive men godaste milkshake jag nånsin druckit som Alexandra bjöd på (believe me, we had a paymentcatfight) men häxan vann, jag vet vad hon vill. hon försöker göra mig fet så att hon kan äta upp mig :( Jag tackar inte för dagen och jag hatar vädret. -14 grader ute och jag glömde vantarna hemma. mina händer blev till is och det tog väldigt lång tid att tina upp dem när jag väl var hemma



Första bilden på väldigt länge =D ursäkta fjortisbubbelsaken på munnen men tro mig, det är bättre så!
hade två bilder att välja mellan men såklart råkade man radera den som var bättre.


Kommentarer
Postat av: Häxaaaaaan >:D

Hahaa :D häxa kan du vara själv! <3 >:D hahaa :D

and we had an awesome day! :) so thanks :)

men synda att J & J stack :( 'sjukt i magen' haha, suuuureee ;)

but yeaaa :DDD

"Asså faaa-aaan, ja tänker alltid på pussy när jag hör pussi" :DDD hahaa <3

2010-11-26 @ 22:15:54

comment me!:

Namn:
press this button

E-postadress: (only Lisa who sees it)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0