Can't let go..



Nyss tittat klart michievous kiss och sitter nu o designar lite tröjor och klänningar som jag tänker sy i syslöjden. blev igår klar med en hundkorg som jag gjorde till Kookaii när Sussi fick henne.. fast ingen vits cause she's gone :'( damn im missing her.. vill bara krama om henne och saknar hennes oändligt livliga energi <3

otherwise engelska provet gick bra. eller ska inte tro det. sist jag tänkte så om matte gick de åt helvetet. okej inte åt helvetet men sämre än vad jag trodde jag skulle få ^^ men ja. öhhh historiaprov näst.. i fkn hate history :/

wellwelll ska designa vidare.. Kenza & tyra show kl 10! och kommer uppdatera bättre.. hihi för mina rastlösa vänners skull aiight ♥


Kommentarer

comment me!:

Namn:
press this button

E-postadress: (only Lisa who sees it)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0