middle finger up

Åhh fyfan fett god mat! MAMMAS KRABBOOOOR STEKT I CHILLI OCH SÖTSUR! haha har inte fått äta de på flera år, but todaay i raped them all *namnam*

Omfg jag hatar vår engelska lärare, imorgon ska jag gå och klaga till läraren. en engelska lärare ska väl inte säga till elever när vi håller på att spara vår deadline fil - SKYNDA PÅ ERA SLÖÖÖFOCKAR NI TAR JU HUNDRA ÅR PÅ ER!ni har ju sparat er fil heeeelt på en annan plats era dumhuven. kom igen så tröga kan ni inte va?till och med min mormor var smartare men tyvärr är hon ..döööd... sen börja han stressa Johanna när hon höll på att klicka ner alla fönsterrutor. 
haha fett cp.. men iallafall det stör mig, men timmen efter hade vi vår historia pruuuuuuuv. it went well! elr lättare än vad jag trodde de skulle va! 
men imorrn ska jag som belöööning (A) ut i Jumbo med Jannica&Johanna och shoppa!

Kommentarer

comment me!:

Namn:
press this button

E-postadress: (only Lisa who sees it)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0