Pretty girl rock

En runda i Itäkeskus blev det idag eftersom vi aldrig gick igår. Jag hittade min fina jacka och den blev min.. dock tror jag inte den kommer klara av -30 grader som det kommer bli detta året fast it will do its best. but i love my jacket, I do I do I do. köpte den i Mango för 160 euro. 160 euro låter så lite för mig, eller tänker mera som 160 kr fast i verkliga fall är det 1600 kr n god daaajmn det var nollorna som fick mig att tveka på ifall jag skulle ha den eller ej eftersom den är mera åt en höstjacka. men till slut köpte mamma den till mig, för hon är så bäst ♥

Är atm hemma hos syrran och letar som en galning efter kameran som hon haft med till London och så vet hon inte själv vart hon lagt den här hemma.. typiskt sussi -.- så kan ej slänga in en bild men någon dag dyker den väl upp!

har iallafall ätit en skitgod laxsallad som syrran gjorde, åhh därför älskar jag att vara här! god mat varje dag hhaha. men nu ska jag surfa vidare. laters!

Kommentarer

comment me!:

Namn:
press this button

E-postadress: (only Lisa who sees it)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0