hårprodukter

Detta är min hårproduktssamling och här kommer en minirecension på produkter som jag använder dagligen till mitt hår. eller numera är det sällan jag bruka tuppera och fixa håret fast ibland så händer det. oftast är det dagen efter jag duschade som jag använder hårspray m.m för att dölja hårfett haha.

Men vi börjar från vänster till höger

Proffs hårspray
, ni alla känner till den. Den är kanonbra med en god doft och volymen håller länge! den får ett till plus för det riktigt billiga priset för den stora flaska. fast gillar ej att håret blir så klibbigt när det tex börjar regna när man går ut  Betyg: 4,5/5

Loreal Satin hårspray, fick flaskan när man köpte produkter från det märket. jag har testat använda den 1 gång och slutade använda den också. den gav inte mig volym men glans fick jag. fast gillade inte dens lukt som satte sig i håret hela dagen  Betyg: 1/5

Björn Axén styling powder, när jag har mina "bad hair days" skakar jag flaskan och sprayar på det ställen som behöver behandling, sedan låter jag det vita pullvret vara kvar i håret i några minuter och efterår skakar jag av det och fixerar som vanligt.Den är bra och tar bort fett i hårbottnet och har en nice doft, finns att köpa bl.a på Kicks för ungefär 15 euro st. fast det är inget jag tänker inhandla igen när det tagit slut, dels för att jag använder det sällan och för det dyra priset. Betyg: 3,5/5

TRÈsemme hårspray "Freeze hold", dessa söta små hårspray fick jag när jag köpte deras shampo&balsam. what I think 'bout them? uhh daaiijjm they are real shit! frisk doft och fett bra och torkar snabbt in i håret.
How to: böj ryggen med håret nere och spraya på, sen släng dig upp igen och sen KABOOM Hei Angel u have duuh sexi hair. deras stora flaska kostar runt 80 kr, värt vartenda öre I say. Betyg: 5/5

Schwarzkopf Got2B "2 SEXY", Gillar designen! hårsprayet är bra fast använde den till att spraya mina lockar fast lockarna höll inte så länge. Men den ger volym till trist hår och har en frisk fruktdoft wich I like. finns i ordinary stories och kostar runt 70 kr. Betyg: 4/5

Loreal Studio indestructible, Den funkar! brukar ha den ibland när jag ska tuppera håret. - ta en bit hår, spraya på rötterna och ta kammen och kamma neråt några gånger så får du volym och fortsätt sedan så, sen avsluta med att spraya över hela håret..kom ihåg att inte överdriva med volym bcause we don't want that ;) Köpte min i H&M för halva priset som var 35 kr! Betyg: 3/5

Last but not least har vi
SYOSS Heat protection, värmeskydd är bra att använda när man jobbar med varma tänger (180-220º)såsom plattång, locktång och även när man fönar håret efter duschen. Min är från märket syoss och kostade runt 80 kr. Den är bra och skyddar håret från att bli skadad och sliten av alla varma verktyg och den räcker även väldigt länge. Betyg:3/5 

Kommentarer

comment me!:

Namn:
press this button

E-postadress: (only Lisa who sees it)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0