GHD plattänger

någon dag vill jag vara ägare till denna plattången. så himla sött! fast då vill jag såklart ha ett eget rum som jag får göra om och ha ett eget sminkbord som plattången får vara med och pryda. synd att dem bara är så dyra :/ fast för varje såld ghd plattång skänker dem 10 euro till bröstcancerfonden vilket är super ^^
plattången är keramisk belagda och är extra snäll mot håret och sliter inte, den gör håret blankt och rak om man så önskar, annars kan man också fixa lockar och vågor med den. den har även automatiskt avstängning efter 30 minuter

1499 kr på eleven. wooaahhh så himla söt! finns fler färger :p



1999 kr, denna vill jag ha, eller det skulle vart perfekt ifall de va babypink ^^ jag dör lite inombords när jag kollar på den. NÅGON DAG som sagt.. readagen heuhue




Men nej, back to reallity.. måste ta itu med plugget. religion prov is neeext


Kommentarer
Postat av: vem tror du babe? ;)

GHD = (bara) gays har det :DDD ;)

2010-10-26 @ 12:47:51
Postat av: Lisa

hahha det låter som alexandra.. uh yeah its u alkku <3

2010-10-26 @ 17:59:14
URL: http://lisatranthi.blogg.se/
Postat av: :DDD

hahaa :D

u know me too well bbe! :D



love you! <3

2010-10-26 @ 18:26:00

comment me!:

Namn:
press this button

E-postadress: (only Lisa who sees it)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0