stop stealing my heart away ♥

åhh käkar för mycket sötsaker nowadays! knas :/ händer att jag lägger godispåsen bredvid och tänker till mig sj
-aight min sista godisbit och jag skall njuta..
15 sek efter - ok denna blir sista istället.
1 minut efter - just one more.
2 min efter - fuckk off..om jag tömmer allt och tränar imorgon, chyeeahh de låter ju bra (y

bläh nu blir det chipstaajm och simpsons mihihi! passa på att äta mer för imorgon ska det svettas ;) 

yesshh men efter simpsons måste det göras några läxor så att jag har tid att plugga till historeprov toomorrooww.
har inga nya bilder, så de blir en 6 dagar gammal bild som snabbt togs när jag skulle ut och rasta lilla Kookaii ♥



Kommentarer
Postat av: mylina

JÄVLA SPINKI, VAD LEEEEKER DU?!!?!?

2010-10-10 @ 12:29:31
URL: http://mylinavantran.blogg.se/

comment me!:

Namn:
press this button

E-postadress: (only Lisa who sees it)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0