two-zero-one-one

har ingen kamera så det blir inga bilder=Lisa ogilla att blogga. ska ta och köpa en egen kamera, funderar på en vanlig bra kamera fast vill även ha en system, en Canon eos 450D som många bloggar jag läser har och dem tar sjukt fina bilder. fast kan systemkameror filma? eller det skulle varit väldigt awesome =) 

otherwiiise i'll just wait 65 days more to chriiismasuu. har en tanke på att tjata ut föräldrarna tills den dagen dem köper till mig ska jag va tyst och väldig thankful, får hoppas på att de funkar dårå :p
2011 skall de iallafall bli en ändring på min trista blogg, det ska bli lite bättre och lite mer opersonlig, fin design med många foton, lite videobloggar och fräscha outfits bilder varje dag = shoppa och beställa myckk! plus blir jag femton ungefär i mitten av januari.. att vara 14 börjar kännas trist ^^


Kommentarer

comment me!:

Namn:
press this button

E-postadress: (only Lisa who sees it)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0